»Kritiko zdajšnje nevrotične družbe, ujete v vsakdanjo mehansko rutino, vzpostavi prav s fotografiranjem njenega nasprotja v živopisnosti barv, glasov, pokrajin, ki spreminjajo in razširjajo pogled ter bogatijo zaznavo sveta in ljudi v njem.«
»No, ta strah je ob prvem poslušanju odpadel. Ustvarjalci so se res potrudili, da je popotovanje skozi Razglednice prijetno, zanimivo in emotivno bogato.«
»Nemara gre naslov razumeti kot zadnje slovo od družbe pristnih medčloveških vezi, nemogočih in neuresničljivih v Bennijevi viziji sodobne družbe.«
»Bolje bo 'ostati doma' tudi zaradi družbe Miškolina.«
»Kolikor poznam gradivo, so od slovenskih razglednic kot takšnih nastale zgolj Gasparijeve.«
»Seveda se moraš osredotočati na fotografiranje, kar pa ne pomeni, da ne moreš uživati. V bistvu celo moraš poslušati in vedeti, koga fotografiraš, saj sicer ne moreš imeti odnosa do tega, kar fotografiraš.«
»V seriji sem želel fotografirati objekte – stanovanjske, industrijske, športne, komercialne –, kakor da so v drugem kraju. Recimo v nekakšni industrijski coni Amerike ali blokovski utopiji v Angliji.«
»Prav osvobajajoče je, da nisem vpet v to, kar se pričakuje od fotografije, kaj naj bo na njej, kako mora biti osvetljena in še vse te druge 'pravilnosti'.«
»Ključ do razgibanosti motivike leži v naravni svetlobi, ki jo Bogataj lovi v svoj objektiv.«
»Naj gre za pest frnikol, čopičev, plastično igračo ali staro kolebnico, v vpadljivo osvetljenih konstrukcijah postajajo vsi avtonomni subjekti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju